Konference v médiích

Retail in Detail / Omnichannel 2016

Proč Hornbach nemá slevy ani věrnostní program (retailek.mediar.cz, 12.10.2016)

Košík.cz plánuje být do konce roku po celém Česku (retailek.mediar.cz, 5.10.2016)

„Chceme radit i s kremací zvířat,“ říká šéfka marketingu Pet Center Holnová (retailek.mediar.cz, 4.10.2016)

Trendy v retailu: bioprodukty a digitalizace (skypaper.cz, 3.10.2016)

Makro se chce posunout „od prodeje výrobků k poskytování služeb“ (retailek.mediar.cz, 26.9.2016)

Omnichannel ve finančních institucích? Ano! (časopis Bankovnictví, 19.9.2016)

Nevyhovující potraviny mají obchody darovat (mediar.cz, 9.9.2016)

Každý zákazník má svoju cestu a obchodníci to vedia (retailmagazin.sk, 8.9.2016)

Nejpoužívanější #hashtagy 35. Týdne, #retailindetailcz (tyinternety.cz, 7.9.2016)

Trh e-commerce by letos mohl pokořit hranici 100 miliard (mediaguru.cz, 5.9.2016)

Byznysmodel "kontextuální všudypřítomnosti" (MarketingSalesMedia, 5.9.2016)

Omnichannel vybízí k personalizaci (Marketing & Media, 5.9.2016)

Retail in Detail: Budoucnost není jen v on-linu (markething.cz, 4.9.2016)

Košík.cz do všech větších měst, Penny bude tržiště (mediar.cz, 2.9.2016)

Zákazníkem za sekundu: Obchodníci musí umět prodávat na síti, znělo na konferenci Retail in Detail (byznys.ihned.cz, 31.8.2016)

KONFERENCE RETAIL IN DETAIL 2016 – OMNICHANNEL SE KONÁ JIŽ POSLEDNÍ SRPNOVÝ DEN (mistoprodeje.cz, 24.8.2016)

Konference Retail in Detail letos o omnichannelu (mediaguru.cz, 11.8.2016)

Omnichannel: další krok v rozvoji obchodu (retailnews.cz, 8.8.2016)

Retail in Detail 2016 — Omnichannel (mediar.cz, 19.7.2016)

Velká šance, ale také riziko (Retail News, 7-8/2016)

Retail in Detail 2016 se zaměří na omnichannel retailu (packagingherald.cz, 18.7.2016)

Retail in Detail 2016/Omnichannel: Šanca pre ďalší rozvoj obchodu (retailmagazin.sk, 27.6.2016)

bankovnictv1 page 001

bankovnictvi2 page 001

tyinternety

marketing sales media

marketing media


retail news

Retail in Detail / Efficient Promotions 2016

Řetězce už mají slev plné zuby. Jenže nevědí, jak přestat (novinky.cz, 20.4.2016)

Je možné nastaviť promočným aktivitám nové smerovanie? (retailmagazin.sk, 13.4.2016)

Češi nakupují více podle slev, často se ale spálí (novinky.cz, 12.4.2016)

Přiznejte si, že slevám nerozumíte (MarketingSalesMedia)

Budoucnost slev je v on-line kuponech (Marketing & Media)

Jak je to s těmi poplatky? (MarketingSalesMedia)

Česko v pasti slev. Billa uvádí privátní značku Easy (mediar.cz, 8.4.2016)

České obchody jsou přesycené slevami, ty přestávají fungovat (zpravy.e15.cz, 6.4.2016)

Slevové akce dál "řádí" v Česku. Spirálu slev chtějí zastavit i sami obchodníci, ale neumí se dohodnout (byznys.ihned.cz, 6.4.2016)

Nezapomeňte: Retail in Detail 2016 se blíží (retailnews.cz, 16.3.2016)

Retail in Detail 2016 (retailnews.cz, 29.2.2016)

novinky 2

scan 02.compressed page 001

mam

msm

novinky

Retail in Detail / FMCG Online 2015

Cena vede, a ne že ne (MarketingSalesMedia, 14.9.2015) - přečtěte si celý článek níže ve fotogalerii

Začátek něčeho velkého nebo jen vidiny z letního vedra? (Retail News, ročník V., 7-8/2015)

Otvára sa obrovský priestor pre online predaj FMCG (RETAIL magazin.sk, 25.6.2015)

Potraviny tu přes web nakupuje pětina zákazníků (Médiář.cz, 17.6.2015)

Přes Coop Box za půl roku nakoupilo čtyři sta lidí (Médiář.cz, 17.6.2015)

Elektronické obchodování: Svět on-line potravin a Retail in Detail (INFO859, 15.6.2015)

Nebýt obchodníkem, ale vizionářem (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Jak se dělá Click & Collect v maloměstě (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Martin Župka stojí za vývojem projektu buy-by-touch a aplikací nákup raz dva (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Nákup raz dva aneb malý český amazon (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Maloobchod on-line a detailně (MarketingSalesMedia, 15.6.2015)

Jídlo on-line: kouzlo je v logistice (Marketing & Media, 15.6.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: Čaká nás rast internetových predajov? (RETAIL magazin.sk, 2.6.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: Zájem o konferenci předčil očekávání. Organizátoři jsou nuceni přesunout event do větších prostor. (PVS, 20.5.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: Čeká nás masivní růst tržního podílu internetových prodejců? (Retail Info, 13.5.2015)

Retail in Detail/FMCG Online: GS1 Czech Republic na konferenci o e-Commerce (GS1Akademie.cz, 13.5.2015)

Internetová revolúcia dorazila aj na trh s rýchloobrátkovým tovarom (RETAIL magazin.sk, 7.5.2015)

Internetová revoluce dorazila i na trh rychloobrátkového zboží (Retail Info, 3.5.2015)

Jste zde: Retail in Detail Materiály Konference v médiích