Typičtí účastníci

Specializovaná konference je určena pro reprezentanty firem podnikající na maloobchodním trhu. Typickými účastníky jsou proto zástupci maloobchodních řetězců a nezávislého/tradičního retailu a jejich dodavatelé – výrobci, distributoři a velkoobchodníci. Významné je i zastoupení dodavatelů různých služeb a technologií pro obchod. Jako v případě všech konferencí Blue Events se i Retail in Detail těší intenzivnímu zájmu novinářů z tradičních i nových médií. V závislosti na konkrétním tématu akce se účastní i zástupci veřejné správy.

Zacílení na konkrétní aktuální témata ovlivňuje i skladbu účastníků, typicky jde o reprezentanty středního managementu (ředitelé prodeje a provozu, marketingoví manažeři, šéfové nákupu apod.) a o specialisty (například brand a produkt manažery, specialisty na trade marketing a category management apod.). Díky vysoce aktuálním tématům však významnou část audience představují i top manažeři, ředitelé nebo i majitelé firem.

Konference Retail in Detail se zpravidla účastní 150 až 250 účastníků.

Jste zde: Retail in Detail O konferenci Typičtí účastníci