Program

8:30 - 9:00 | Registrace účastníků
   
9.00 - 11.00 | A. PROČ OMNICHANNEL?

Moderace: Barbora Krásná, Partner, Blue Events

Analýzy, vize a strategie pro období, kdy spotřebitel chce nakupovat kdykoliv, kdekoliv a jakkoliv


Omnichannel: Vize a realita z pohledu obchodu a výroby

Petr Bena, Category Director – New Business Development, Alza
Potenciál nového omnichannel-ekosystému Ondřej Žák, Senior Manager, Retail and FMCG Advisory Services, EY
Český trh e-Commerce: Stav a perspektivy

Ondřej Klega, Head of Marketing, Acomware

Analýza platebního chování – omnichannel je realita tady a teď Richard Walitza, Vice President, Mobile Payments & Innovations, MasterCard Europe
   
11.00 - 11.30 | Přestávka na kávu a čaj
   
11.30 - 13.00 | B. OMNICHANNEL NENÍ SCI-FI

Moderace: Marta Nováková, prezidentka, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

Představení příkladů úspěšných omnichannel aktivit


Radost z dobrých věcí – v prodejnách i na internetu
Mirek Černý, Head of Customer Communication, Tesco Central Europe
Úspěšný obchod není o kanálech
Peter Varmuža, spolumajitel, Yeme
Omnichannel ekosystém – víc než jen prodej
Kateřina Holnová, marketingová ředitelka, PetCenter
Makro: Od obchodování k obsluhování
Jan Koutný, Head of e-Commerce, Makro ČR / Metro SK a Jiří Bílý, generální ředitel, U & SLUNO
Žijeme omnichannel!
Michal Meško, CEO, Martinus
   
13.00 - 14.00 | Pracovní oběd
   
14.00 - 16.00 | C. JAK NA TO?

Moderace: Ondřej Aust, šéfredaktor, Médiář

Panelová diskuse

Účastníci:

Petr Bena, Category Director – New Business Development, Alza
David Kolář, marketingový ředitel, Hornbach
Zuzana Kubišová, Suppliers Service Director SK/CZ, Brandbank
Jakub Mikeš, Shopper & Customer Marketing Leader ČR, Unilever
Martin Rozhoň, CEO, Vivantis
Jakub Šulta, zakladatel, kosik.cz
Peter Varmuža, spolumajitel, Yeme

  
16.00 | Závěr konference