Program

Moderuje: Jan Patera, Partner, Blue Events

08:00 - 09:00

Registrace, networking

09:00 - 10:30

Blok A

Moderuje
Jan Patera, Partner, Blue Events

Jak uspět u zákazníků v době zrychlující se digitální evoluce?

Pavel Moravec, CEE Digital/IS/IT & Sustainability, Nestlé Česko
Tomáš Tlučhoř, ředitel datových služeb, GS1 Czech Republic

Tempo digitální evoluce se zrychluje, přičemž roste i komplexita propojení mezi články dodavatelského řetězce, od výrobce po spotřebitele. Vysoká komplexita může však mít negativní vliv na schopnost uspokojovat potřeby stále náročnějších zákazníků. Standardy GS1 mohou napomoci dodat skvělý produkt včas, bezchybně a se smysluplným online obsahem.

Transformace maloobchodu pomocí AI: Pochopte dopad svých promočních akcí

Moa Bergstam, Commercial Director, RELEX Promotions

Prezentace sdílí cenné poznatky o síle umělé inteligence v maloobchodním sektoru. Zaměří se na klíčovou roli promocí a jejich dopadu na chování spotřebitelů a ziskovost. Nabídne praktická řešení pro všechny, kteří chtějí transformovat své promoční strategie pomocí AI, lépe pochopit měnící se reakce spotřebitelů, identifikovat neefektivní kampaně a zlepšit tak svoji ziskovost a úspěch u zákazníků.

Aktuální kybernetická rizika pro různé typy retailového byznysu a jak je efektivně řešit

Ivan Svoboda, Business Development Manager for Cyber Security, ANECT

Digitalizace, analýza zákaznické zkušenosti, zvyšování rychlosti, flexibility a produktivity v provozu – to všechno by mělo vést k obchodním přínosům. Proti tomu všemu se ale objevuje nejistota: je to bezpečné, spolehlivé, a odpovídá to všem povinným regulacím? Co vás může ohrozit a jak se s kybernetickými riziky vypořádat, aniž byste svůj byznys museli zpomalit?

Umělá inteligence, predikce, superpersonalizace… a co data, máte?

Lukáš Baroch, Business Development Director, CEOS Data
Daniel Mašek, Retail Insider and Business Analyst

Moderní obchodníci chtějí mít schopnost využívat všechny dostupné nástroje. Ale drtivé většině z nich to nevyjde, protože jejich data stojí za… jsou špatná. Lukáš Baroch a Dan Mašek vám dají pět tipů na to, jak být chytřejší a vymáčknout ze svých dat i poslední kapičku.

10:30 - 11:00

Přestávka na kávu / čaj

11:00 - 12:30

Blok B

Moderuje
Jan Patera, Partner, Blue Events

Bank iD v maloobchodu – příklady využití a další rozvoj

Marek Růžička, CEO, Bankovní identita

Bankovní identitu používá na každodenní bázi již více než 3 mil. lidí. Jejím prostřednictvím přistupují ke službám státu i privátních poskytovatelů, kteří mají jistotu, s kým navazují obchodní vztah a uzavírají platné a závazné obchodní transakce. Maloobchod nezůstává pozadu a přináší i pro ostatní sektory zajímavé inovace. Jak fungují bezobslužné obchody v režimu 24/7 nebo automatické ověření věku pro prodej zboží s omezenou dostupností? Jsme připraveni na plošné využívání elektronických podpisů? A pomůže nám v něčem státem připravovaná elektronická občanka v mobilu? V příspěvku se pokusíme na tyto otázky odpovědět a také nasdílet úvahy o dalším rozvoji Bank iD.

Digitální transformace a změna myšlení

Marcelina Polok, Multibrand Commercial Director CZ & SK Professional Products Division, L'Oréal Česká republika
Jaroslav Kapoun, CEO & Founder, monit

Nevíte jak začít s digitalizací? Máte obavy, co na to řeknou vaši B2B partneři, zákazníci nebo jak se to dotkne zaměstnanců? Myslíte si, že máte příliš složité IT prostředí, které digitalizaci brání? Přemýšlíte, jak zvládnout změnu myšlení a připravenost zaměstnanců na nové příležitosti? Pak si neváhejte poslechnout zkušenosti dodavatele a klienta s přípravou, nasazením a dlouholetou spoluprací v oblasti digitální automatizace, která pozitivně ovlivnila nejen obchodní tým.

Automatizace a robotizace v online distribuci potravin

Pavel Todt, COO, Rohlik.cz

Jak automatizovat, případně robotizovat procesy v online obchodu s potravinami za účelem zvýšení efektivity, zejména skladových procesů, a přitom zajistit lepší kvalitu zákaznického servisu.

Produktový průvodce jako „the new BLACK“ v e-commerce

Jan Matějů, Founder & CEO, Outfindo

Ne všichni zákaznici vědí, co přesně hledají. Přestaňte investovat jen do růstu trafficu zaměřeného na konkrétní produkty nebo do „lookalikes“ v remarketingu a pojďte se na konkrtétním případu podívat, jaký dopad může mít správný produktový průvodce pro váš e-commerce business.

12:30 - 13:30

Přestávka na oběd

13:30 - 15:00

Blok C

Moderuje
Jan Patera, Partner, Blue Events

Trendy a zkušenosti s digitalizací služeb pro zákazníky v prodejnách sportovních potřeb

František Gregor, jednatel & Chief Omnichannel Officer, Sportisimo

Jaké jsou hlavní trendy digitalizace v retailu, a v jeho rámci specificky v prodejnách sportovních oděvů a potřeb?  Jak propojit a zlepšovat zákaznickou zkušenost v omnichannelu?  Kam směruje zahraniční konkurence a jaká  jsou zákaznická očekávaní?

Digitalizace a technologie v lékárnách

Jaroslav Kypr, COO, Dr. Max Slovensko

Příspěvek nám představí, jak technologie a digitalizace dokážou ulehčit práci v moderní lékárně. Nedostatek personálu, nepřehledné skladové zásoby a různé administrativní činnosti v zázemí často neumožní, aby se lékárník efektivně věnoval zákazníkovi/pacientovi. Díky automatizaci procesů v zázemí a optimalizaci řízení skladu lze přitom získat mnohem větší časový prostor na komunikaci se zákazníkem.

Je příchod Allegra, Kauflandu a dalších marketplaces příležitostí nebo hrozbou pro tradiční dodavatele a výrobce FMCG v České republice?

Oldřich Bajer, exCEO MallGroup & Investor, Omnicado
Jaroslav Vágner, Head of Sales, Omnicado

Vstupujeme do nové éry české e-commerce, ve které tradiční dodavatelé a FMCG hráči musí přehodnotit své strategie, aby využili potenciálu rostoucího počtu online tržišť, jako jsou Allegro nebo Kaufland. Tato přednáška se zaměří na možné dopady tohoto trendu na tradiční firmy a příležitosti, které z něj plynou. Zjistěte, jak se mění rovnováha sil mezi B2B a B2C transakcemi, proč český internetový gigant Seznam.cz plánuje svůj vlastní marketplace a co to znamená pro trh v roce 2024.

Zvířátka v automatické prodejně

Luboš Rejchrt, COO, Plaček Pet Products

Technologické inovace významně rozšiřují možnosti způsobů nakupování. Jedním z nových trendů v maloobchodě je plně automatizovaná prodejna přístupná zákazníkům 24 hodin denně po 7 dní v týdnu. Prodejny Super Zoo jsou evropským unikátem, kde mohou zákazníci v režimu 24/7 nakoupit vše potřebné pro domácí mazlíčky. Přednáška vás seznámí s výhodami i výzvami provozování takového typu prodejen.

15:00 - 16:00

Networking a koktejl

Nespěchejte domů! Budeme rádi, když se zdržíte na na výměnu dojmů s kolegy při sklence něčeho dobrého