Klíčový řečník

Klíčovým řečníkem konference Retail in Detail/Efficient Promotions 2018 bude Ismail Parsa (ex-AMAZON!)

Budoucnost obchodu není v primitivních slevách, ale v chytrých analýzách. Klíčovým řečníkem konference proto bude přední odborník na retailovou analytiku a optimalizaci s rozsáhlou pracovní zkušeností, zahrnující i světovou jedničku obchodu AMAZON.

V současnosti je šéfem datové analytiky ve společnosti HepsiBurada, přední e-commerce platformě v regionu EMEA. Navrhl a implementoval datové nástroje pro všechny oblasti on-line obchodu včetně uživatelské, prodejní, produktové a provozní. Výsledkem je dvouciferný růst v zákaznické angažovanosti, obchodních výsledcích i loajalitě zákazníků (zejména zvýšení tzv. lifetime value klientů). V současné době pracuje na řešeních spjatých s tzv. RTIM, real-time interaction managementem, což je podmínka skutečně efektivních promocí (a celého marketingu a prodeje).

Před firmou HepsiBurada Ismail působil v globální marketingové divizi společnosti AMAZON. Nastavil a řídil strategie týkající se strojového učení programů pro cross-sell a up-sell, pro akvizici, reaktivaci a retenci zákazníků s cílem podpořit loajalitu v rámci členských účtů Prime, Mom a Student. Prostřednictvím automatizovaného interakčního managementu úspěšně řídil direct a e-mailingové kampaně v celkové hodnotě čtyř miliard dolarů. V rámci nich dokázal zvýšit open-rate o 50 procent, click-rate o 25 procent a konverze o 100 procent, zároveň snížil o polovinu odhlašování z odběru mailingu.

Předchozí zkušenosti sbíral v Microsoftu ve sféře behaviorálního cílení a display reklamy a v Citigroup jako vice-prezident pro analytiku.