Co je Retail in Detail/Efficient Promotions?

Jde o specializovanou odbornou konferenci ze série Retail in Detail, která se věnuje nejžhavějším problémům maloobchodního trhu. Rozvíjí vybrané téma ve větším detailu, v diskusi s dvěma stovkami kolegů, které téma nejvíce zajímá.

Potřeba dělat promoce efektivně zaznívá z trhu se stále větší naléhavostí. Vždyť Česká republika je v podílu prodeje promočního zboží stále na čelném místě v Evropě a výrobci FMCG a obchodníci v cenových akcích u nás proinvestují přes 100 mld. Kč ročně. Jen zlomek těchto investic pomáhá budovat loajalitu ke značce či obchodu. Jak zaznělo na letošním Retail Summitu, jen 4 % položek v nabídce je natolik elastických, že snížením jejich ceny lze vydělat.

Její program přinese:

  • Renomované analytiky trhu, manažery a specialisty z obchodních i výrobních firem
  • Vybrané reprezentanty dodavatelů řešení podporujících efektivní promoce, a to včetně digitálních agentur
  • Případové studie s důrazem na inovativní přístupy a necenové promoční aktivity

Komu je akce určena?

  • Maloobchodníkům z velkých řetězců i nezávislého trhu
  • Obchodníkům v e-commerce
  • Jejich dodavatelům, tedy výrobcům, distributorům a velkoobchodníkům
  • Poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
  • Výzkumníkům a v neposlední řadě také zástupcům médií


Typickými účastníky jsou:


Minulé ročníky

Úspěšné podnikání v maloobchodě je založeno na zvládnutí řady detailů, aneb „Retail is Detail“. Proto jsme uvedli na trh sérii specializovaných konferencí Retail in Detail, které obsahově navazují na výroční vrcholová setkání českého a středoevropského obchodu – Retail Summit, mají však komornější charakter, umožňující podrobně analyzovat a diskutovat žhavá témata a výzvy.

Retail in Detail se koná podle aktuální potřeby odvětví obchodu, zpravidla dvakrát až třikrát ročně. V minulosti se zabýval řadou žhavých témat, kromě efektivních promocí také shopper marketingem, expanzí convenience stores, rozvojem nabídky čerstvého zboží, zvyšováním loajality v maloobchodě či nástupem e-commerce v prodeji potravin.


2017 - Retail in Detail / New Customer Journey

2017 - Retail in Detail / Effective Innovation

2016 - Retail in Detail / Omnichannel

2016 - Retail in Detail / Efficient Promotions

2015 - Retail in Detail / FMCG Online