Programové schéma

  • 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. OD ANONYMNÍ MASY KE KOMUNITĚ A OSOBNOSTI

    Moderace: Kateřina Paterová, Project Manager, Blue Events


    Retail na je cestě od masovosti k personalizaci a učí se pracovat s komunitami. Retaileři i jejich dodavatelé v nich objevují nové rozvojové příležitosti.

    Mít pro strach uděláno aneb jak nalézt nové tržní příležitosti

    Jan Al-Amel, Partner, Simply5

    Kids Power: Děti jako rodinní influenceři

    Eva Taráčová, Insight Diver, EVATARA

    Jak nám technologie mohou pomoci identifikovat potřeby a přání zákazníků

    Patricie Jakešová, Senior Business Consultant, U&Sluno

    Český zákazník na cestě od masy k individualitě

    Zdeněk Skála, Director Retail & FMCG, GfK

    Jak nenabízet zboží, ale příběh

    Jakub Veselský, CEO, Freshlabels

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na kávu a čaj

  • 11:30 – 13:30
    B. MEZERY, VÝKLENKY, REÁLNÍ LIDÉ… A PENÍZE V JEJICH PENĚŽENKÁCH

    Moderace: Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events


    Příklady čtyř tržních „mega–výklenků“ a praktické ukázky toho, jak tuto příležitost proměnit v udržitelný obrat, inspirativní příklady od nás a ze zahraničí.

    Máte strach? Měli byste, pokud přehlížíte nejbohatší a neustále rostoucí skupinu spotřebitelů

    Miloslav Knepr, Partner, Silver Pack

    Petra Soukupová, Category Marketing Manager, Walmark

    Pediatr, nebo Google? Mateřská v digitální době aneb jak budovat retailový ekosystém

    Antonín Štětina, CEO, Feedo.cz

    Jak si užít zbylý čas, než nastane ekoarmageddon

    Jana Lysáková, CEO, Tierra Verde

    Mladí, úspěšní, bez závazků. Jak na ně?

    Lucie Biundo, ředitelka projektu TENISKOLOGY / Project & Event Consultant, VOGUE CS

  • 13:30 – 14:30
    Pracovní oběd, networking

  • 14:30 – 16:00
    C. JAK NA TO? (diskusní panel)

    Moderace: Jan Patera, Consultant, Blue Events


    Obchodníci, výrobci a experti diskutují možnosti transformace retailového byznysu od masového přístupu k obsluze komunit a personalizaci nabídky.

    Panelisté:

    Martin Dokoupil, Managing Partner, Tierra Verde

    Michal Kroupa, Marketing Manager, IKEA

    Jan Los, Digital, Media & e-Commerce, L'Oréal

    Roman Straka, Partner, Silver Pack

    Lenka Zbořilová, Expansion Manager, Footshop

  • 16:00
    Závěr konference a networking