• 08:30 – 09:00
    Registrace účastníků

  • 09:00 – 11:00
    A. (NE)EFEKTIVNÍ PROMOCE: DOPAD NA OBCHOD, ZNAČKY A ZÁKAZNÍKY

    Moderace: Kateřina Paterová, Project Manager, Blue Events

    Prezentace klíčových analýz vlivu promocí na retailový trh u nás i v zahraničí. Jak mohou pomoci nové technologie? Co se můžeme naučit od Amazonu a dalších klíčových hráčů e-commerce?

    Kdo nesleví, není Čech

    Michal Čepek, Sales Effectiveness Leader CZ & SK, Nielsen

    Jsou promoce přítel, nebo vrah značek?

    Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZ & SK, GfK

    Čas na změnu: Technologie umí pomoci

    Stanislav Zrcek, General Manager Retail CEE, Diebold-Nixdorf

    KEY NOTE: Využití sofistikovaných analytických přístupů v e-commerce

    Ismail Parsa, Chief Data Scientist, HepsiBurada

    Více o řečníkovi

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na kávu a čaj

  • 11:30 – 13:30
    B. JDE TO LÉPE!

    Moderace: Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events

    Příklady úspěšných promočních aktivit. Existují promoce bez slevy? Pomohou sofistikované metody a mobilní nástroje? A hlavně: mohou se obchodníci dohodnout s dodavateli na win-win (-win) řešení, které přivítají i spotřebitelé?

    Efektivní promoce: Jak mohou obchodníci a dodavatelé spolupracovat

    Jiří Ritter, Corporate Sales Director, Nestlé

    Kofola: Cesta na promo dno a zpět

    Ondřej Žák, Promo Strategy Manager, Kofola ČeskoSlovensko

    Kamenný retail vrací úder: Jak obstát v soutěži s e-shopy

    Dirk Ettlinger, Vice President, Applied Predictive Technologies

    Promoční aktivity v době mobilní

    Vladimír Dědek, ředitel webového a mobilního vývoje, Alza

  • 13:30 – 14:30
    Pracovní oběd, networking

  • 14:30 – 16:00
    C. JAK NA TO?

    Moderace: Jan Patera, Consultant, Blue Events

    Panelová diskuse obchodníků, výrobců, poradců a dodavatelů řešení pro efektivní marketing. Zůstaneme i nadále mistry světa ve slevách nebo se ze slevové spirály dá vystoupit? Existují úspěšné promoce bez drastických slev? A jak vlastně hodnotit úspěšnost promocí? Jsou každodenně nízké ceny (EDLP) řešením i pro náš retail?

    Účastníci panelové diskuze:

    Tomáš Formánek, jednatel, Logio

    David Kolář, CMO, Hornbach CZ & SK

    Martin Minář, Sales Director, Kofola ČeskoSlovensko

    Lukáš Němčík, Head of Marketing and Business Development, COOP

    Jan Penkala, CEO, Acomware

    Petr Šimek, Managing Director, Wellen Retail Experience

  • 16:00
    Afterparty a networking