Aktuálně

Generace Z: Mezi Lidlem a TikTokem

Jak komunikovat s generací, která ráda utrácí za prémiové účty aplikací, aby se vyhnula reklamnímu obsahu? Na tuto a další otázky přinesla odpovědi poslední letošní konference společnosti Blue Events, tentokrát na téma Retail in Detail: Generace Z. Do eventových prostor karlínské Spojky dorazilo ve středu 6. prosince sto třicet účastníků a o skvělou atmosféru se postaral také moderátor Karel „Kovy“ Kovář.

Generace Z: Když musíte zaujmout za osm vteřin

O nastupující generaci spotřebitelů, tzv. „Gen Z“ si můžete myslet cokoliv. Faktem však je, že její kupní síla roste. Jen v e-commerce už do dvou let předstihne generaci X. Nemusíte mít pochopení, ale chcete-li se jí dostat do peněženky, potřebujete jí rozumět.

Inventura za pár sekund a ziskové promoce? Nechte to robotům

Chtěli byste mít o dvě třetiny vyšší obrat? Zdvojnásobit míru konverzí? Nebo dosáhnout víc než padesátiprocentního nárůstu ziskových promocí? V tom všem už obchodníkům dokázala pomoci automatizace či umělá inteligence. O své zkušenosti a úspěšné příklady z praxe se podělili zástupci retailerů, výrobců a technologických firem na konferenci Retail in Detail: Digitech, která proběhla 18. října v pražském Clarion Hotelu.

Chybí vám více času na zákazníky? Přijďte na Digitech!

V době, kdy digitální evoluce nabírá na rychlosti, je klíčové držet krok s nejnovějšími trendy
a technologiemi. Pro maloobchod, velkoobchod a e-commerce to platí bez výjimky. Den nabitý těmi nejnovějšími informacemi, daty a případovými studiemi nabídne konference Retail in Detail: Digitech z produkce společnosti Blue Events. V pražském Clarion hotelu se 18. října sejdou přední zástupci tuzemského maloobchodu, dodavatelé a technologové, aby s publikem sdíleli své čerstvé poznatky a zkušenosti.

Retail Summit Newsletter (08/2023)

Dá se dnes vůbec něco predikovat? Lze určit, jak obchod ovlivnily velké změny minulých let? Jaké otázky si dnes dává smysl klást? A kde se na podzim můžeme potkat na konferencích?

New Retail Summit priniese informácie a inšpirácie, ako posilniť biznis v neľahkej dobe

Ako vyjsť z krízy silnejší. Tak znie tohtoročná téma New Retail Summitu, ktorý v Bratislave v rozšírenom dvojdňovom formáte ponúkne aktuálne témy a diskusie. Do programu sa zapojilo viac ako 30 rečníkov a panelistov a očakáva sa bezmála 400 účastníkov.

Obchod je na změny připraven, ukázal Retail Summit

Rekordní počet účastníků zaznamenal Retail Summit, každoroční setkání klíčových hráčů obchodního trhu. Provozovatelé online a kamenných obchodů měli možnost si po roce opět vyměnit zkušenosti se svými kolegy i dodavateli zboží a služeb pro retail.

Retail Summit zveřejnil program, sází na změnu

V pořadí 29. ročník vrcholového setkání hráčů středoevropského obchodního trhu se koná už 28.–30. 3. 2023 v Praze. Letošní Retail Summit právě zveřejnil program, jehož ústředním motivem je „sázka na změnu“.

Retail Summit Newsletter (12/2022)

Jak pomáhá zákazníkům Amazon? Proč chtějí velké obchody být jako krámek na rohu? Kdo maluje své podnikání nazeleno? Mají kryptoměny budoucnost?
Sledujte zajímavosti ze světa maloobchodu spolu s organizátory Retail Summitu, klíčového setkání obchodníků a jejich dodavatelů. Pro tento měsíc trendy vybral a komentuje Peter Hinssen, odborník na inovace a klíčový řečník ročníku 2023.

Retail Summit Newsletter (11/2022)

Jak se vyvíjí nákupní preference Evropanů? Má udržitelnost ještě své místo v košících? Jak s námi mává inflace?
Sledujte zajímavosti ze světa maloobchodu spolu s organizátory Retail Summitu, klíčového setkání obchodníků a jejich dodavatelů. Pro tento měsíc trendy vybrala a komentuje Hana Říhová, regionální obchodní ředitelka GfK pro CEE.

Pořadatel konferencí Blue Events po 30 letech mění vizuální identitu

Společnost Blue Events, která pořádá odborné konference a summity v Čechách a na Slovensku, sjednotila všechny své značky pod novou vizuální identitu.

Digitalizace je cestou ke zjednodušení procesů v obchodě i větší spokojenosti zákazníků

Zájem o rychlý rozvoj digitálních řešení pro obsluhu zákazníků i back office procesů, který v období covidových omezení v obchodě rapidně posílil, neochabl ani po ukončení těchto omezení. Digitalizace nabízí odpovědi i na nové potřeby, které přináší současná ekonomická krize. Konkrétní příklady zazněly na konferenci Retail in Detail/Digitech, kterou společnost Blue Events pořádala začátkem října v prostorech O2 universum Praha.

Prvních 100 vstupů za nejlepší cenu právě v prodeji!

Blue Events právě spouští registraci účastníků na další ročník Retail Summitu.

Pet trh se zatím neotřásá, lidé však mění strategie nákupu

Na 150 zástupkyň a zástupců retailu specializovaného na sortiment pro domácí mazlíčky se 7. září sešlo na pátém ročníku konference Friends of Pets, aby diskutovali nejen o proměnách ve spotřebitelském chování a strategiích pro překlenutí náročného období, ale také o novinkách a trendech na pet trhu.

Jak dnes technologie pomáhají obchodníkům k větší efektivitě

Pořadatelé Retail Summitu, každoročního velkého setkání celého obchodního trhu, přicházejí 4. 10. 2022 s menší specializovanou akcí šitou na míru dnešní rychlé době. Konference z cyklu „Retail in Detail“ od Blue Events nese podtitul „Digitech“ a zabývá se technologiemi pro efektivnější obchod.

Retail Summit Newsletter (7/2022)

Dá se dnes platit s úsměvem? Nebo nakoupit na e-shopu na jedno kliknutí? Mít platební terminál v mobilu? Technologie v retailu se prudce vyvíjí, dokonce se k tomuto tématu chystá i samostatná konference Retail in Detail.

Aktuální stav a vyhlídky pet segmentu zmapuje retailová konference Friends of Pets 2022

Odborné setkání obchodníků, výrobců a dodavatelů potřeb pro domácí mazlíčky Friends of Pets 2022 proběhne 7. září 2022 v KC City v Praze. Vedle aktuálních dat o spotřebitelském chování nabídne novinky ze světa potřeb pro naše mazlíčky.

Retail Summit Newsletter (5/2022)

Proč se automatizace nesmí přehánět? Kdo chce rychle nakoupit a kdo si chce povídat? Jakou budoucnost mají samoobslužné pokladny? A co nového chystají na podzim pořadatelé Retail Summitu?

New Retail Summit 2022 ukázal, ako obchod viac priblížiť ľuďom

Hneď niekoľko inovácií pre obchod predstavili rečníci a partneri New Retail Summitu, na ktorom sa v dňoch 19. – 20. apríla 2022 zúčastnili štyri stovky zástupcov obchodných a dodávateľských firiem. Konferencia spojená i s udelením cien Mastercard Obchodník roka tak opäť potvrdila, že je najprestížnejším stretnutím obchodnej branže na Slovensku. Ďalší ročník organizátori plánujú v termíne 18. - 19. apríla 2023.

Bez zálohového systému se neobídeme

Téma nakladania s nápojovými obalmi sa v rámci špecializovaného workshopu na New Retail Summite 2022 stretla so širokým záujmom publika. Účastníci zaplnili kapacitu sály do posledného miesta. Stretnutie, ktoré sa uskutočnilo 19. apríla, uviedol minister životného prostredia Ján Budaj. V následnej diskusii sa zišli zástupcovia výrobcov, obchodníkov, dodávateľov technológie i Ministerstva životného prostredia.

Retail Summit 2022 dal obchodu novou energii a povzbudil smysluplné změny

Víc než tisícovka zástupců klíčových hráčů obchodního trhu se sešla tento týden osobně na Retail Summitu 2022 v Kongresovém centru Praha. Přes 70 domácích i zahraničních řečníků představilo během tří dnů své pohledy na smysluplnou budoucnost, nejvíce se přitom skloňovala lidskost, udržitelnost a efektivita. Své produkty a služby přímo v prostorách centra předvedlo přes 50 partnerů summitu, v čele se společnostmi Plzeňský Prazdroj, Salesforce, U&Sluno a Mastercard.

Ochutnávka Retail Summitu 2022 v přímém přenosu!

Na úvod 28. ročníku Retail Summitu, největšího setkání klíčových hráčů maloobchodu, chystáme ve spolupráci s Protext ČTK přímé přenosy několika částí programu.

Stáhněte si aplikaci a budete mít Retail Summit v kapse!

Velké setkání celého obchodního trhu Retail Summit 2022 vypukne už 4. 5. a potrvá tři dny. Seznam tisícovky účastníků už mají registrovaní účastníci v mobilní aplikaci k dispozici předem tak, aby mohli začít s networkingem a přípravou schůzek.

Aké novinky prinesie tohtoročný New Retail Summit?

Obchod bližšie k ľuďom. Tak znie tohtoročná téma New Retail Summitu, ktorý bude v Bratislave po novom trvať dva dni a ponúkne aktuálne témy a diskusie, ako aj účasť hneď dvoch ministrov. Program už organizátori zverejnili.

Kongresové centrum se připravuje na Retail Summit 2022

Tak jako všichni vidíme i my v Blue Events každý den ve zprávách záběry uprchlíků z Ukrajiny, mj. z Kongresového centra Praha. Práce, kterou tam lidé odvádí, si velmi vážíme. Množí se dotazy, zda současné využití prostor bude mít vliv na Retail Summit, který se koná tamtéž již 4.- 6. dubna 2022. Rádi bychom všechny ubezpečili, že Retail Summit probíhá v jiné části budovy a má také svůj samostatný vchod číslo 4.

Jaká je smysluplná budoucnost obchodu? V dubnu to ukáže Retail Summit 2022

Vrcholové setkání spojující celý obchodní trh, online i kamenný obchod, malé i velké hráče, retailery i jejich dodavatele. To je Retail Summit 2022, kde se 4.- 6. dubna zúčastní přes tisíc lidí, vystoupí 70 řečníků. Program pořadatelé právě zveřejnili. Za každý prodaný vstup na Retail Summit 2022 věnují 500 Kč na konto na podporu Ukrajiny organizace Člověk v tísni.

Retail Summit Newsletter (3/2022)

Jaká je budoucnost samoobslužných boxů? Kdy kámen vrátí úder? Kdo přinese inovace, když ne Amazon? Zajímavé čtení a k němu ještě dárek navíc.

Elektronická verze pozvánky Retail Summitu 2022

Podívejte se na pozvánku na Retail Summit 2022 v plné kráse!

Retail Summit Newsletter (12/2021)

Proč Amazon neotevře tisíce obchodů bez pokladen? Jaké trendy v platbách nás neminou? Kdo je hlavní řečník Retail Summitu 2022?

Slovenský New Retail Summit 2022 sa uskutoční už v apríli, ponúka výhodné vstupné pre „najrýchlejších“

V tomto roku sa opäť potvrdilo, že New Retail Summit sa stal najväčším stretnutím obchodníkov a ich dodávateľov na Slovensku.Osobne sa začiatkom septembra stretlo štyristo ľudí. Ďalší ročník je naplánovaný už na apríl 2022 a práve sa otvára registrácia a zverejňuje sa hlavná téma.