Aktuálně

Retail Summit Newsletter (4/2021)

Nenechte si ujít zahraniční trendy, ale ani živou konferenci v přímém přenosu o obchodu s potravinami v době covidové už tuto středu 5. května!


Retail Summit přidává online přenos o změnách v prodeji potravin

Diskuze o tom, co se mění a co zůstává v nové realitě obchodu, budou tématem letošního Retail Summitu. Už nyní vidíme hlavní trend v příklonu spotřebitelů k online nákupům potravin. A na něj se 5. května zaměří nový online formát Retail Summit Action.


Retail Summit Newsletter (3/2021)

Růst online prodeje potravin zamíchal kartami. Nikdo už si nemůže dovolit ho ignorovat, shoduje se 50 šéfů obchodních řetězců v Evropě. My se na to zaměříme nejen v newsletteru, ale také v nové konferenci vysílané online!


Retail Summit Newsletter (2/2021)

Jak chtějí v Německu znovu otevřít všechny obchody? Jaký je odkaz Jeffa Bezose? Mohou v prodejnách obsluhovat roboti? A vyléčí nás online nakupování? Sledujte zajímavosti ze světa obchodu, které Vám přináší organizátoři Retail Summitu, vrcholového setkání obchodníků a jejich dodavatelů.


New Retail Summit v Bratislave sa uskutoční v júni

Svet retailu sa mení rýchlejšie ako sa očakávalo. To, čo vyzeralo ako vzdialená budúcnosť, sa stáva budúcnosťou veľmi blízkou alebo dokonca už každodennou realitou. Ako vidí vývoj obchodu New Retail Summit?


Výherce cen Mastercard Obchodník roku potkáte v červnu na Retail Summitu

Termín letošního 27. ročníku posouváme na 14. – 16. června 2021, chceme totiž tuto významnou akci uspořádat co v nejhojnějším počtu!


Retail Summit Newsletter (1/2021)

Co všechno přinese rok 2021?


Retail Summit 2021 zveřejňuje program, nejlepší ceny ještě platí.

Kdo budou řečníci a o jakých tématech se bude diskutovat? Už nyní se můžete seznámit s hlavními body programu Retail Summitu, který se bude konat na konci dubna 2021.


Retail Summit Newsletter (9-10/2020)

Druhé Vánoce, poslední míle, recyklace plastů a Retail Summit 2021 v dubnu.


Požadavky na kvalitu a respekt k přirozenému chování domácích mazlíčků, byla jedna z klíčových témat konference Friends of Pets 2020.

Jak získávají specializované prodejny důvěru a věrnost svých zákazníků, jak se projevují trendy humanizace v přístupu k domácím mazlíčkům, co to znamená kvalitní výživa, a pochopitelně dopad koronavirové pandemie na celý tento segment trhu a jednotlivé prodejní kanály, to byla některá z hlavních témat oborového setkání Friends of Pets 2020, které proběhlo 17. 9. v prostorách KC City v Praze. I přes omezení, daná pandemickou situací, se v sále sešla více jak stovka účastníků. Prostřednictvím online propojení mohli své příspěvky přednést i všichni tři zahraniční hosté. Konference proběhla v tradičně přátelské a uvolněné atmosféře. Součástí konference bylo i vyhlášení výsledků druhého ročníku soutěže PET SHOP ROKU 2020.


Chovatelé utrácí dále. Jak si je získat ukáže konference Friends of Pets

Oborové setkání Friends of Pets 2020 proběhne 17. 9. v prostorách KC City v Praze. Je zaměřeno na dynamicky se vyvíjející segment krmiv a potřeb pro domácí mazlíčky. I v mimořádné době, kterou si procházíme, potvrzuje tento trh svůj růstový potenciál. Konference přinese řadu vystoupení domácích i zahraničních řečníků i platformu pro odbornou diskuzi.


Retail Summit Newsletter (7-8/2020)

Dvojí ceny, chytrý košík a Retail Summit v novinách


Retail Summit Newsletter (6/2020)

Jaká bude nová realita obchodu? Co se mění a co zůstává? To bude téma únorového Retail Summitu 2021. Už nyní sledujeme první změny a příklady fungování ekosystému obchodu.


Retail Summit Newsletter (5/2020)

Zapojte představivost a zkuste se přenést do budoucnosti. Jak budeme nakupovat?


Retail Summit Newsletter (4/2020)

Co všechno obchodníci mohou udělat, aby prošli současnou situací silnější než dříve?


Blue Events poprvé přinese celou konferenci živě on-line

„Projekty plánované na měsíce a roky dopředu jsme uskutečnili během pár týdnů,“ shodují se řečníci konference Retail Summit Action, kterou bude Blue Events dne 5. 5. 2020 celou vysílat v přímém on-line přenosu.


Retail Summit Newsletter (3/2020)

Obchod se ukázal naplno jako jeden z hrdinů a klíčový pomocník v nelehké době.


Zaznelo na New Retail Summite 2020

New Retail Summit 2020, nové vrcholové stretnutie špičiek slovenského maloobchodného a spotrebného trhu, navštívilo 4. 3. 2020 viac ako 400 top manažérov z obchodných a dodávateľských firiem. Na Summite zaznel celý rad informácií a inšpiratívnych myšlienok, ktoré vo svojich textoch zachytili médiá (prehľad TU). Niektoré zaujímavé výroky prinášame i na tomto mieste.


Toby Pickard, IGD London, kľúčový rečník na konferencii NEW RETAIL SUMMIT 2020 v rozhovore pre RETAIL magazin.sk

Vyhrajú obchodníci, ktorí vytvoria „omnichannel“ zážitok z nakupovania


Zoznam účastníkov je zverejnený - posledná šanca registrovať sa!

New Retail Summit 2020, ktorý sa bude konať dňa 4. 3. 2020 v kongresovom centre hotela Doubletree by Hilton Bratislava, sa stretáva s mimoriadnym záujmom o účasť.


Reprezentatívne stretnutie špičiek slovenského trhu už o týždeň!

V tejto chvíli sa na bratislavský New Retail Summit 2020, ktorý sa koná 4. 3. 2020, zaregistrovalo už takmer 300 účastníkov.


Jaké myšlenky přinesl Retail Summit 2020

Na největším setkání zástupců maloobchodu v ČR vystoupilo na 130 řečníků. Vybíráme z jejich prezentací myšlenky, které vám mohou pomoci lépe se vyznat v ekosystému nového retailu.


Retail Summit Newsletter (2/2020)

To nejlepší z pražského New Retail Summitu 2020


Přečtěte si velký rozhovor s Tomášem Krásným pro časopis EXEC

Úspěch obchodu spočívá v absolutním propojení technologické a byznysové kompetence, říká Tomáš Krásný z Blue Events. Matěj Kapošváry z časopisu EXEC s nám hovořil o budoucnosti e-commerce, propojování online a kamenného světa i dalších nejdůležitějších trendech oboru. Rozhovor vyšel v 11. vydání EXECu, jehož tématem je E-commerce v roce 2025. Velký report zahrnuje 55 osobností e-commerce a retailu.


Retail Summit 2020: Rekordní účast i otevřenost řady vystoupení

Retail Summit 2020 se do 26 leté historie tohoto největšího setkání aktérů našeho maloobchodního trhu zapsal nejvyšší účastí přes 1 100 manažerů a expertů. Doposud nevídaná byla i otevřenost a konkrétnost řady vystoupení, která potvrdila, že se „opravdu něco děje“ a i náš trh vstupuje do nové fáze rozvoje. Vzniká ekosystém nového retailu, ve kterém je mnoho vzájemně propojených prodejních a komunikačních kanálů. Díky novým technologiím je vše nejen rychlejší, ale i výrazně transparentnější. Klíčovým strategickým imperativem se proto stává udržitelnost a férový vztah se všemi partnery i s celkovým sociálním a životním prostředím.