Program

Témata Retail in Detail – Digitech 2022:

-          Connected retail - propojení offline a online zákaznických zkušeností a preferencí

-          360-stupňový pohled na nakupující -  využití všech dostupných dat o nákupním chování a potřebách zákazníků  ke zlepšení služeb obchodníků - indoor navigace, uspořádání prodejny a sortimentu, řízení personálu na prodejnách podle pohybu zákazníků, adresná komunikace se zákazníky odpovídající jejich nákupním preferencím atp.

-          VR a AR  – nové možnosti, jak si prohlédnout nebo dokonce „vyzkoušet“ zboží při nákupu v kamenném nebo i online obchodě

-          Systémy pro řízení skladových zásob, logistiky či optimalizaci dovážkových služeb

-          Bezkontaktní platby jako bezproblémové, bezpečné a rychlé řešení

-          Bezobslužné systémy, elektronické cenovky a další digitální nástroje

-          Umělá inteligence: konverzační roboti, virtuální asistenti…  

-          Kybernetická bezpečnost

Program konference Retail in Detail – Digitech 2022 pro vás právě připravujeme. Chcete se na něm podílet? Kontaktujte nás.