Program

Moderuje: Jan Patera, Partner, Blue Events

08:00 - 09:00

Registrace účastníků

09:00 - 11:00

Blok A

360-stupňový pohled na nakupující

Pavel Špryňar, ředitel, Deloitte Digital

Jaké jsou trendy v chování zákazníků u nás a v zahraničí? Představíme Vám analytické nástroje / platformy nové generace: composable platforms (skladebné platformy) a Customer Data Platforms (kombinující data o zákaznících s dalšími nástroji a systémy užívanými napříč firmou). Jak reagovat na stávající legislativní změny a fungovat ve světě bez cookies? A jak nejlépe využívat insight data pro byznys?

Mají velcí E-commerce hráči i stejně úspěšný retail?

Lukáš Havlásek, Web & Innovations Director, Notino

Kámen je na rozdíl od internetu běh na dlouhou trať. Notino spojuje oba světy, aby vytvořilo pro zákazníka tu nejlepší zkušenost. S podporou technologií a dat personalizuje, pomáhá zákazníkům s výběrem sortimentu a zjednodušuje práci svým zaměstnancům. Lukáš ve svém příspěvku poodhalí, jak to Notino konkrétně dělá, a co jim (ne)funguje.

Click to Pay v Česku

Luděk Slouka, Director Digital Payments & Innovations Central Europe, Mastercard

Letošní inovace v oblasti placení na internetu se mezi českými držiteli karet rychle prosazuje. Přináší totiž rychlejší, pohodlnější a bezpečnější placení kartami v on-linu pro všechny jejich držitele i obchodníky. Nahlédneme do zákulisí fungování této služby, zjistíme, kde všude se s Click to Pay lze setkat a proč má své místo v platebních branách české e-commerce.

Plánování směn a docházka na prodejnách a v logistice

Karel Jelínek, CEO, AristoTelos Workforce Management
Petr Žídek, Workforce and Operations Support Manager, Albert Česká republika

Jak rychle a efektivně plánovat směny na základě reálných potřeb provozu a přitom dodržet zákoník práce a mít spokojené zaměstnance? Představení implementace pokročilých metod matematické optimalizace v uživatelsky přívětivém prostředí.

Jaká je cena za kyberbezpečnost v retailu?

Radek Šichtanc, ředitel útvaru Bezpečnosti, O2

Každý retailer vám přesně spočítá, jakou ztrátu pro jeho business představuje například hodinový výpadek e-shopu nebo nečekané zavření prodejny. Cenu zákaznických dat a hlavně cenu za jejich ztrátu pro dlouhodobě budovanou značku už ale málokdo umí vyčíslit. Co všechno je potřeba před hackery chránit? Jaká je výše minimální investice do kyberbezpečnosti, aby ještě dávala smysl? Je levnější prevence nebo reakce na konkrétní útok? Radek přinese konkrétní odpovědi na tyto otázky, a to srozumitelně i pro ty, kteří se s problematikou IT bezpečnosti nesetkávají tak často.

11:00 - 11:30

Networking u kávy/čaje, občerstvení

11:30 - 13:30

Blok B

Změňte své rozhodovací spektrum

Pavel Císař, Commercial Excellence Manager Off Trade CZ&SK, Plzeňský Prazdroj

Ten, kdo pracuje v FMCG dlouho, dokáže odpovědět na spoustu věcí pouze díky svému know-how nabitému zkušenostmi. Avšak častokrát si s sebou můžeme nést pokroucenou pravdu minulosti, která nereflektuje dnešní rychle se měnící dobu. Přitom nám dnešní technologie nabízí možnosti získat celou řadu relevantních dat. Pavel ve své prezentaci předvede, jak zkombinovat technologie a know-how pro vytvoření lepšího zážitku z nakupování pro zákazníka.

Proč by space planning měl být klíčovou aktivitou, zejména v neunifikovaných sítích prodejen?

Petr Kavánek, CEO, Quant Retail

„To by u nás nefungovalo, my máme každou prodejnu jinou. Nejprve musíme sjednotit sortiment a prodejny přestavět. A teprve potom můžeme začít s planogramy a space planningem.“ – Tyto věty slýchává Petr Kavánek poměrně často. Ve svém příspěvku vysvětlí, proč je to přesně naopak a proč je zavedení space planningu tou nejefektivnější cestou, jak dostatečně sjednotit sortiment a efektivně plánovat přestavby.

Co nás naučil první milion nainstalovaných digitálních cenovek

Ján Herda, jednatel, N O V

Jak může být technologie elektronických cenovek přínosná pro váš byznys, jak jej dokáže posunout na vyšší úroveň a jak jednoduché je její zavedení. Dlouholeté zkušenosti s nasazením elektronických cenovek společnosti N O V umožnily poskytnout zákazníkovi to nejlepší, co na trhu naleznete. Ján Herda ve svém vystoupení předvede výhody nejnovější řady elektronických cenovek až s 10 letou výdrží baterie či rychlým updatem cen a seznámí nás s vlastním systémem na jejich jednoduché řízení.

Samoobslužná pokladna do každé rodiny!

Pavel Dort, ředitel, 4MAX

Myslíte si, že Self Check Out nebo Scan&Go jsou jen pro velké potravinářské řetězce? Ale vůbec ne! Menší instalace fungují. Někdy dokonce déle a lépe než ty, co se vám možná vybaví z velkých prodejen. Team 4MAX vám přiblíží, jak na to.

Digitalizace multikanálového přístupu k zákazníkům

Jiří Nehasil, Sales & Operations Director, MAKRO Cash & Carry ČR

Maximálně zjednodušit nakupování v obchodě i online. To je cíl, který si stanovili v Makro Cash & Carry, k němuž ale vede mnoho cest a na nich mnoho nástrah. Dozvíte se, jak se primárně kamenný obchod může inspirovat od úspěšných online hráčů, např. v oblasti personalizace a doporučování nabídek na míru. Jedním ze středobodů zákaznické zkušenosti je aplikace Moje Makro, kterou se podařilo postupně zdokonalit a vybavit funkcí pro skenování zboží. A přesně v tomto případě platí, že retail je detail. Dozvíte se také, kolik zákazníků v Makru již nyní s mobilem nakupuje a kolik času tím ušetří.

13:30 - 14:30

Networking u oběda

14:30 - 16:00

Blok C: Panelová diskuze

Jak technologie mohou přispět k digitalizaci, automatizaci a zvyšování efektivity podniků? Volná debata k situaci na trzích, a to nejen v kontextu světových událostí.

Moderuje: Pavel Špryňar, ředitel, Deloitte Digital

Účastníci:

František Gregor, jednatel a E-commerce Director, Sportisimo
Karel Jelínek, CEO, AristoTelos Workforce Management
Miroslav Krupa, CEO, SLUNO
Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Skupina COOP
Adam Pýcha, CMO & E-commerce Director, Knihy Dobrovský

16:00

Afterparty