Tempo digitální evoluce se zrychluje, přičemž roste i komplexita propojení mezi články dodavatelského řetězce, od výrobce po spotřebitele. Vysoká komplexita může však mít negativní vliv na schopnost uspokojovat potřeby stále náročnějších zákazníků. Standardy GS1 mohou napomoci dodat skvělý produkt včas, bezchybně a se smysluplným online obsahem.
Prezentace sdílí cenné poznatky o síle umělé inteligence v maloobchodním sektoru. Zaměří se na klíčovou roli promocí a jejich dopadu na chování spotřebitelů a ziskovost. Nabídne praktická řešení pro všechny, kteří chtějí transformovat své promoční strategie pomocí AI, lépe pochopit měnící se reakce spotřebitelů, identifikovat neefektivní kampaně a zlepšit tak svoji ziskovost a úspěch u zákazníků.
Digitalizace, analýza zákaznické zkušenosti, zvyšování rychlosti, flexibility a produktivity v provozu – to všechno by mělo vést k obchodním přínosům. Proti tomu všemu se ale objevuje nejistota: je to bezpečné, spolehlivé, a odpovídá to všem povinným regulacím? Co vás může ohrozit a jak se s kybernetickými riziky vypořádat, aniž byste svůj byznys museli zpomalit?
Moderní obchodníci chtějí mít schopnost využívat všechny dostupné nástroje. Ale drtivé většině z nich to nevyjde, protože jejich data stojí za… jsou špatná. Lukáš Baroch a Dan Mašek vám dají pět tipů na to, jak být chytřejší a vymáčknout ze svých dat i poslední kapičku.
Bankovní identitu používá na každodenní bázi již více než 3 mil. lidí. Jejím prostřednictvím přistupují ke službám státu i privátních poskytovatelů, kteří mají jistotu, s kým navazují obchodní vztah a uzavírají platné a závazné obchodní transakce. Maloobchod nezůstává pozadu a přináší i pro ostatní sektory zajímavé inovace. Jak fungují bezobslužné obchody v režimu 24/7 nebo automatické ověření věku pro prodej zboží s omezenou dostupností? Jsme připraveni na plošné využívání elektronických podpisů? A pomůže nám v něčem státem připravovaná elektronická občanka v mobilu? V příspěvku se pokusíme na tyto otázky odpovědět a také nasdílet úvahy o dalším rozvoji Bank iD.
Nevíte jak začít s digitalizací? Máte obavy, co na to řeknou vaši B2B partneři, zákazníci nebo jak se to dotkne zaměstnanců? Myslíte si, že máte příliš složité IT prostředí, které digitalizaci brání? Přemýšlíte, jak zvládnout změnu myšlení a připravenost zaměstnanců na nové příležitosti? Pak si neváhejte poslechnout zkušenosti dodavatele a klienta s přípravou, nasazením a dlouholetou spoluprací v oblasti digitální automatizace, která pozitivně ovlivnila nejen obchodní tým.
Jak automatizovat, případně robotizovat procesy v online obchodu s potravinami za účelem zvýšení efektivity, zejména skladových procesů, a přitom zajistit lepší kvalitu zákaznického servisu.
Ne všichni zákaznici vědí, co přesně hledají. Přestaňte investovat jen do růstu trafficu zaměřeného na konkrétní produkty nebo do „lookalikes“ v remarketingu a pojďte se na konkrtétním případu podívat, jaký dopad může mít správný produktový průvodce pro váš e-commerce business.
Jaké jsou hlavní trendy digitalizace v retailu, a v jeho rámci specificky v prodejnách sportovních oděvů a potřeb? Jak propojit a zlepšovat zákaznickou zkušenost v omnichannelu? Kam směruje zahraniční konkurence a jaká jsou zákaznická očekávaní?
Příspěvek nám představí, jak technologie a digitalizace dokážou ulehčit práci v moderní lékárně. Nedostatek personálu, nepřehledné skladové zásoby a různé administrativní činnosti v zázemí často neumožní, aby se lékárník efektivně věnoval zákazníkovi/pacientovi. Díky automatizaci procesů v zázemí a optimalizaci řízení skladu lze přitom získat mnohem větší časový prostor na komunikaci se zákazníkem.
Vstupujeme do nové éry české e-commerce, ve které tradiční dodavatelé a FMCG hráči musí přehodnotit své strategie, aby využili potenciálu rostoucího počtu online tržišť, jako jsou Allegro nebo Kaufland. Tato přednáška se zaměří na možné dopady tohoto trendu na tradiční firmy a příležitosti, které z něj plynou. Zjistěte, jak se mění rovnováha sil mezi B2B a B2C transakcemi, proč český internetový gigant Seznam.cz plánuje svůj vlastní marketplace a co to znamená pro trh v roce 2024.
Technologické inovace významně rozšiřují možnosti způsobů nakupování. Jedním z nových trendů v maloobchodě je plně automatizovaná prodejna přístupná zákazníkům 24 hodin denně po 7 dní v týdnu. Prodejny Super Zoo jsou evropským unikátem, kde mohou zákazníci v režimu 24/7 nakoupit nejenom vše potřebné pro domácí mazlíčky, ale také samotná živá zvířata. Přednáška vás seznámí s výhodami i výzvami provozování takového typu prodejen.
Nespěchejte domů! Budeme rádi, když se zdržíte na na výměnu dojmů s kolegy při sklence něčeho dobrého