Úspěch v maloobchodě stojí na zvládnutí detailů. Na této myšlence stavíme sérii specializovaných konferencí Retail in Detail, které volně navazují na výroční Retail Summit.
Jejich menší formát umožňuje jít více do hloubky konkrétních témat, která v maloobchodě rezonují – Retail in Detail: Digitech se tak primárně soustřeďuje na technologie.
🤖 AI a automatizace v praxi
Od chatbotů a prediktivní analytiky po plánování zásob a automatizaci procesů, technologie, které šetří čas, náklady a podporují lepší rozhodování v reálném čase.
📊 Data, která řídí byznys
Využití dat pro efektivní cenotvorbu, řízení poptávky i strategická rozhodnutí napříč byznysem.
🧑💼 Zákazník v hlavní roli
Personalizace, digitální loajalita a budování dlouhodobých vztahů.
🔧 Ekosystémy a nástroje, které fungují
Od propojeného dodavatelského řetězce po technologie pro týmy v terénu i na prodejně. Co skutečně pomáhá lidem i firmám.
🌱 Inovace, agilita a udržitelnost
Jak testovat a zavádět nové přístupy s menším rizikem a zároveň myslet na ekologii, transparentnost i profitabilitu.
Retail in Detail: Digitech je určen pro všechny účastníky obchodního trhu, kteří mají ambici uspět, rozvíjet své podnikání, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom, jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě. Cílová skupina akce je podobná, jako na Retail Summitu, kde byly technologie velkým tématem.