digitech-24_key.png

O konferenci

Úspěch v maloobchodě stojí na zvládnutí detailů. Na této myšlence stavíme sérii specializovaných konferencí Retail in Detail, které volně navazují na výroční Retail Summit.

Jejich menší formát umožňuje jít více do hloubky konkrétních témat, která v maloobchodě rezonují – Retail in Detail: Digitech se tak primárně soustřeďuje na technologie.

O čem to letos bude?

🤖 AI a automatizace, které zlepšují CX

Od chatbotů a prediktivní analytiky po plánování zásob a automatizaci procesů. Technologie, které šetří čas, náklady a zároveň podporují lepší zákaznickou zkušenost.

📊 Data, která rozumí zákazníkům

Využití dat pro efektivní cenotvorbu, řízení poptávky i strategická rozhodnutí napříč celým byznysem.

🧑‍💼 Zákazník v hlavní roli

Personalizace, digitální loajalita a budování vztahů, které dávají smysl. Umělá inteligence jako nástroj pro hlubší pochopení potřeb zákazníků.

🔧 Nástroje, které pomáhají lidem i firmám růst

Od propojeného dodavatelského řetězce po technologie pro týmy v terénu i na prodejně. Co skutečně pomáhá lidem i firmám.

🌱 Inovace, agilita a udržitelnost, které dávají smysl

Jak testovat a zavádět nové přístupy s menším rizikem a zároveň myslet na ekologii, transparentnost i profitabilitu.

Kdo na konferenci najde inspiraci?

Retail in Detail: Digitech je určen pro všechny účastníky obchodního trhu, kteří mají ambici uspět, rozvíjet své podnikání, zlepšovat sebe, svoji firmu i tržní prostředí. Nezáleží přitom na velikosti či formě vlastnictví firmy, ani na tom, jestli operuje v „kamenném“ či digitálním světě. Cílová skupina akce je podobná, jako na Retail Summitu, kde byly technologie velkým tématem.

Struktura účastníků minulého ročníku

Dle sektorů působnosti:
retailindetail_digitech_graf_sektory1.jpg
Dle pozic ve firmě:
retailindetail_digitech_graf_pozice.jpg